ONLINE KURZ S MARIANEM JELÍNKEM
mentálním koučem Karolíny Plíškové

JAK MOTIVOVAT A VÉST DĚTI, ABY NAPLNO PROJEVILY SVŮJ TALENT?

0
VIDEO LEKCÍ s potřebnou teorií doplněnou o praktické příklady a jasné kroky k okamžitému vyzkoušení
0
BONUSOVÉ PŘEDNÁŠKY: Entropické a evoluční nastavení mysli + Koncentrace = dalších 5 hodin videa pro vaše vzdělávání
0
MINUT INFORMACÍ k poslechu v MP3 kdekoliv na cestách nebo na tréninku (ideální k opakování a zapamatování)
  • Přístup do uzavřené členské sekce s přednáškami a dalším obsahem na celý rok
  • Možnost vzdělávat se vlastním tempem a individuálně podle svých časových možností
  • Všechny lekce jsou dostupné ke stažení v audio formátu.
  • Ta nejlepší inspirace a zkušenosti z dlouholeté praxe trenéra a kouče Mariana Jelínka

CO VŠECHNO JAKO RODIČ MŮŽETE OVLIVNIT?

  • Chcete vědět, jak dítě motivovat a vést, i když se mu zrovna nedaří?
  • Přejete si, aby děti sport opravdu bavil?
  • Jaký vliv má talent na úspěch?
  • Chcete svým správným přístupem znásobit dopad tréninku?
  • Potřebujete v dítěti posílit disciplínu a sebevědomí?

MOTIVACE

Z přirozeného pohybu se stal organizovaný sport, a proto je nutné změnit přístup k výchově. Děti někdy až strojově dřou na trénincích a zapomíná se na to důležité – lásku ke sportu jako takovému. Protože právě emoční vztah ke sportovní činnosti, který si dítě vytvoří, má nezanedbatelný vliv na pozdější úspěch či neúspěch.

Psychické nastavení, emoční rozpoložení a konkrétní hráčské dovednosti jsou směsí, která ovlivňuje výkon. Na tohle všechno můžete díky vhodně zvolenému přístupu pozitivně působit.

SportMentor Motivace

TÉMATA KURZU

Marian Jelínek v kurzu předává esenci toho nejpodstatnějšího, odpovídá na základní otázky motivace, talentu, učení a nastavení mysli. Nezbytné vysvětlení pojmů následují praktické příklady z praxe.

Díky zajímavým zkušenostem trenéra a kouče sdílí spoustu nápadů a inspirace k zamyšlení a nechybí ani praktické kroky, které můžete okamžitě podniknout a začít tak efektivněji působit na své okolí.

Více než 10,4 hodin video tréninku s tím nejdůležitějším pro správné vedení dítěte ke sportu tak, aby si ho zamilovalo, vyniklo v něm a vydrželo u něj.

Implicitnost a raná specializace

JE TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU VŽDY O TALENTU?

IMPLICITNOST A RANÁ SPECIALIZACE
V první lekci se Marian Jelínek zaměřuje na dvě možnosti, jak se dítě může učit a zdokonalovat v tom, co dělá – implicitní a explicitní učení. Zjednodušeně řečeno – implicitní učení je, když se dítě o něco samo zajímá a učí se to vlastně samo, naopak explicitní učení představuje možnost, kdy dítě někdo něco učí. Jaká je vhodná kombinace? Je možné ovlivnit u dítěte implicitnost? Je tajemství úspěchu vždy o talentu? Kdy raná specializace škodí a kdy je naopak vhodná? | 23:03 |

Emoční vazba

PROČ V SOUČASNOSTI MUSÍME TAK ČASTO S DĚTMI ŘEŠIT, ŽE SE JIM DO KROUŽKU NECHCE JÍT?

EMOČNÍ VAZBA
V druhé lekci se dozvíte o tom, jak nesmírně důležité je u dítěte vytvoření emoční vazby k činnosti (sportu, studiu, hře na klavír apod.) a co si vůbec pod tímto pojmem máte představit. Při jakých podmínkách si dítě může činnost zamilovat? Proč v současnosti musíme tak často s dětmi řešit, že se jim do kroužku nechce jít? A kdy je dobré dítě „nutit“ aby šlo, i když se mu zrovna nechce? Proč může být nebezpečné vytvářet u dětí pozitivní emoční vazbu k vítězství? | 28:54 |

Cílové feťáctví

JAK MŮŽE OVLIVNIT SILNÁ VAZBA K CÍLI VÝKON?

CÍLOVÉ FEŤÁCTVÍ
Pod pojmem cílové feťáctví si představte stav, kdy člověk příliš ulpívá na výsledcích/cíli (vítězství, dobré známky aj.).  S tím souvisí bohužel spousta negativních jevů jako je neférové chování, strach či úzkost. Jak může ovlivnit silná vazba k cíli výkon? Kdy bychom neměli na děti příliš tlačit, aby dosáhly skvělého výsledku? Co motivuje děti do činnosti? Jak vypadá ideálně motivovaný jedinec? Proč je těžší obhájit úspěch než ho dosáhnout? | 43:44 |

Pochvaly a odměny

PROČ JE DŮLEŽITÉ NAUČIT DĚTI, ABY BYLY NA POCHVALE NEZÁVISLÉ?

POCHVALY A ODMĚNY
Není chvála jako chvála, proto dal Marian Jelínek dohromady 10 zásad zpětné vazby. Jak máte dítě chválit, aby to mělo ten správný dopad? Jaký má pochvala vliv na sebevědomí – mají ho častěji chválené děti vyšší? Využíváte „car coaching“? Proč je důležité naučit děti, aby byly na pochvale nezávislé? Přemýšlíte nad emocemi, které dáváte najevo v průběhu nebo po zápase – co mohou v dětech vyvolat?! | 45:28 |

Nastavení mysli

VÍTE, ŽE I JEDNOU VĚTOU MŮŽETE ZPŮSOBIT ŠPATNÝ VÝKON?

NASTAVENÍ MYSLI
Výkon není ovlivněn jen potenciálem a úsilím, ale jsou tu různé brzdící faktory, které ho mohou snižovat.  Proto je důležité mít správně „nastavenou mysl“ a adekvátně reagovat na vnější podněty, které nemůžeme ovlivnit. Marian Jelínek rozděluje jedince na entropiky a evoluční typy, kteří se nastavením mysli liší. Do jaké skupiny patříte vy a kam vaše dítě? Je možné se změnit? Víte, že i jednou větou můžete způsobit špatný výkon v zápase jinak technicky dobře připraveného hráče? A pozor, nastavení mysli se netýká jen sportovní oblasti a může ovlivnit to, zda se cítíte celkově spokojení! | 22:58 |

Cíle mentálního koučinku

CO PŘINÁŠÍ MOTIVACE POSTAVENÁ NA VÝSLEDKU

CÍLE MENTÁLNÍHO KOUČINKU
Marian Jelínek se snaží s klienty pracovat tak, aby se byli schopni vždy dostat do stavu, ve kterém podají nejlepší výkon. Představí vám tři základní body, kterými toho dosahuje – vycentrovat, energetizovat a vytvořit asymptotický efekt. Co jednotlivé kroky znamenají a jak díky nim můžete zvýšit výkon? Proč někdo po větším úspěchu usne na vavřínech? Co přináší motivace postavená na výsledku? Co když k vám ve čtrnácti přijde dítě a řekne: „Tati, mě už ten fotbal/hokej/tenis... nebaví!“? | 38:54 |

Limity a jejich stanovení

PROČ JE DŮLEŽITÉ NAUČIT SEBE I DĚTI PRACOVAT S LIMITY?

LIMITY A JEJICH STANOVENÍ
Můžeme žít v různých zónách – zóně komfortní, zóně učení a zóně stresu. Jednotlivé přechody mezi nimi představují limity. Dříve nám ve spoustě případů stanovovala limity doba, v dnešní době blahobytu to už ovšem neplatí. Musíme si je nastavit sami, což spousta lidí nedokáže. Proč je důležité naučit sebe i děti pracovat s těmito limity/hranicemi? Jak je možné vstoupit do zóny učení, která je nezbytná, pokud se chceme zlepšovat? Jaká rizika s sebou přináší život bez limitů? | 01:03:32 |

Energie chtění a energie záměru

JAKOU ROLI HRAJE SEBEREALIZACE VE SPORTU I ŽIVOTĚ?

ENERGIE CHTĚNÍ A ENERGIE ZÁMĚRU
V tomto tématu se Marina Jelínek zabývá vysvětlením pojmů energie chtění a energie záměru. Vysvětluje, proč jsou tyto energie důležité, čím se liší a jak by spolu měly fungovat. Dnešní doba vytváří generaci s velkou touhou po potěšení, které ovšem vyprchává. Co dělat, abychom měli sílu věci dotáhnout do konce?  Jak spolu souvisí motivace a seberealizace? Kdy je motivace kontraproduktivní? Jak pomáhá emoční vazba ke sportu výsledkům a chrání děti před negativním dopadem neúspěchu? | 32:36 |

Maximální využití vlastního potenciálu

JAK FLOW SOUVISÍ S LIMITY?

MAXIMÁLNÍ VYUŽITÍ VLASTNÍHO POTENCIÁLU
Stav, ve kterém dokážeme  maximálně využít vlastní potenciál, jsme nejvýkonnější, a ještě se cítíme šťastní? To je zóna optimálního fungování neboli FLOW. Jak se do takového stavu dostat? Proč je důležité již u dětí nastavit správný životní postoj? Jak flow souvisí s limity, dnešní dobou blahobytu a seberealizací? „Vychovejme děti, které milují to, co dělají a jsou v tom úspěšné. Pak budou opravdu šťastné!“ | 11:57 |

Pojďme společně vychovat generaci dětí, pro kterou se stane sport láskou na celý život!

Podporujte děti v tom, co mají rády. Budujte jim zázemí a staňte se majákem, který svítí na správnou cestu.
Veďte je tak, aby je každý krok posouval dál a dělal z nich lepšího člověka.

Online kurz SportMentor MOTIVACE za 2.290 Kč

Připravte se na Vánoce! Vzdělání je dárek, který je napořád.

REFERENCE

Vždy sa teším na pána Jelínka, pretože má skvelé prednášky, je skvelý rečník a hlavne to vie podať. Seminár bol výborne zorganizovaný a téma veľmi zaujímavá a hlavne do praxe dôležitá.
Ako futbalový tréner sa veľmi zaujímam o túto problematiku. Na podobné témy chodím na konferencie / semináre do Česka. Opäť som si o niečo rozšíril obzor a potvrdil si nastúpenú cestu, ktorou sa snažím ísť. Ukázali sa mi niektoré detaily, na ktorých teraz budem ešte tvrdšie pracovať. *

Miko Viktortréner U11 a koordinátor prípraviek FC Spartak Trnava

Jsem věrný čtenář a "student" pana doktora Jelínka, proto jsem velice rád, že Sportmentor vznikl. Jelikož se ve svém volném čase věnuji trénování malých fotbalistů, celý koncept Sportmentor se mi velice líbí a mohu se hodně naučit. Mentální nastavení, výživa a fyzioterapie se velmi hodí. *

Petr Vítovec

Pán Jelínek mi logickými argumentami vystaval úplne nový svet, kde motivácia nabrala iný rozmer. Skvelé príklady zo skúsenosti a praktické rady, ktoré som mohla ihneď po školení aplikovať. Odporúčam všetkým, ktorí chcú zistiť čo s levicou, ktorá je nažratá a nechce loviť 🙂 *

Kristína KováčikováExact Recruitment

Ja som teda bola veľmi spokojná s týmto kurzom. Veľa vecí sa mi potvrdilo a veľa vecí, o ktorých som mala v podvedomí tušenie, tam bolo pomenovaných a dali mi zrazu zmysel. Všetky tri časti boli veľmi poučné a určite by som odporučila tento kurz nielen pre rodičov športujúcich detí!!! *

Elena Vetraková

Pan Jelínek je fantastický rétor, strašně mě bavilo ho poslouchat. I když mám jasnou představu jak vést své děti, našel jsem zde spoustu cenných informací. *

René Peškatáta, fotbalový trenér

Skvělý program. Opravdu užitečné informace pro otce mladého hokejisty. *

Martin Zelinka

Váš kurz mi ako tímlídrovi pomohol správne pochopiť moju rolu a kvalitnejšie pristupovať k zamestnancom. I ďalšie tímlídri z našej firmy si ho takisto veľmi pochvaľovali. Od vybraných zamestnancov, ktorým sme ho sprístupnili, sme mali pozitívnu spätnú väzbu a kurz ich nakopol k lepším výkonom. Jedna kočka sa dokonca po vzhliadnutí konečne prihlásila a úspešne ukončila kurz autoškoly. 🙂 *

Michaela Ďurišová

* Dosažené výsledky jsou individuální a podobný úspěch nelze garantovat u každého.

FAQ – odpovědi na vaše otázky

• Pro koho je kurz vhodný?

Pro rodiče, trenéry, učitele a všechny lidi, kteří nějakým způsobem pracují s dětmi a chtějí vědět, jak mohou tuto práci zefektivnit. Pro ty, kteří chtějí „nahlédnout do lidského mozku“ a zjistit, co nás motivuje k činnosti; co je důležité pro to, abychom u činnosti setrvali; co nás brzdí v tom, abychom mohli naplno využít svůj potenciál.
Pro vás sestavil Marian Jelínek kurz plný inspirativních myšlenek, díky kterým můžete vést děti (a nejen je!!!) k tomu, aby milovaly to, co dělají a byly v tom úspěšné.

• Co když nebudu s kurzem spokojený?

Pokud kurz nesplní vaše očekávání, máte ze zákona 14 dní garance vrácení peněz. Stačí nám napsat e-mail a my vám vaší investici vrátíme zpět.

• Kdy kurz začíná a jak to probíhá?

Kurz je pro vás otevřen ihned po zaplacení. Do e-mailu vám pošleme přihlašovací údaje do uzavřené členské sekce na webu sportmentor.cz, kde je celý obsah v plném rozsahu objednávky k dispozici. Nemusíte na nic čekat a můžete si hned pustit první lekci, nebo jakoukoliv jinou, která vás zajímá.

Studujte podle svých časových možností, tempa a zájmu. Abychom vás maximálně podpořili, připravili jsme několik krátkých e-mailů, které vám po vstupu do kurzu postupně pošleme.

• Co když mám jen málo času se kurzu věnovat?

Právě pro vás je kurz vhodný. Nemusíte být v určitém čase na určitém místě. Kurz máte dostupný on-line po celý rok vašeho členství. Záleží jen na vás, kdy se kurzu budete věnovat.
Vzděláváte se vlastním tempem a vracejte se k lekcím jak potřebujete. Online formát kurzu vám umožní studovat kdykoliv máte čas a chuť. Možnost opakovaného přehrávání videí vám pomáhá zapamatovat si informace trvaleji.